Markalaşma Çalışmaları

MARKALAŞMA ÇALIŞMALARI

Şehrimizin en önemli eksiklerinden birisi de tarımsal markalarının çok az olmasıdır. İzmir’in tarımsal bir marka yaratıp, Türkiye ve dünyaya pazarlayabileceği fırsatları vardır. 
Özellikle hâlihazırda Zeytinyağı, Peynir ve Kurutulmuş Meyvede, ilerleyen dönemde ise Süs Bitkileri, Tıbbi ve Aromatik bitkilerde markalarını oluşturmalıdır. 

Bu anlamda şirketimiz marka çalışmaları yürütecek,  tasarımcı ekiplerle ambalaj modellemeleri yapacak ve üretilen ürünleri kendi tesislerinde ambalajlayarak tüketiciye ulaşım kanallarına sevk edecektir. Bu çalışmalar hem Tarımsal Üretim ve Araştırma Merkezi’nde hem de Kuluçka Merkezi’nde geliştirilecek, uluslararası pazarlara ulaşması için İzfaş ile ortaklaşa fuar çalışmaları yürütülecektir.